Intrebari Frecvente - Felicity Store
Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creeaza Cont
×
Sigur doriti sa stergeti produsul selectat?


×
Cosul meu (0)
Cosul meu
Cosul este gol.

Intrebari Frecvente

Aici avem raspunsul pentru întrebările tale legate de bijuteriile și accesoriile pe cate ți le oferim, modalități de comandă, plată și livrare și alte întrebari frecvente

1. Ce sunt bijuteriile Felicity Store?

Bijuteriile Felicity Store sunt bijuterii de sezon, menite să bucure ochii și sufletul. Sunt bijuterii meșterite de mână cu mare drag în atelierul nostru din Cluj. Multe dintre bijuterii se pot și personaliza pe comandă după bunul plac, mai ales că ne plac provocările.

2. Aveți un magazin fizic?

Nu.
 
3. Există o sumă minimă pentru efectuarea unei comenzi?
 
Nu există comandă minimă pe site-ul nostru. 🙂
Noi creăm aceste produse cu mult drag şi am făcut mii de clienţi mulţumiţi până acum. Vrem ca şi tu să fii unul dintre aceştia şi nu te vom îngrădi prin a-ţi pune o sumă minimă per comandă.
 
4. Trebuie să mă înregistrez dacă vreau sa fac o comandă?
 
Nu, nu este necesar să te înregistrezi atât timp cât completezi adresa de livrare și alegi modul de plată. Dar ar fi în avantajul tău dacă o faci, deoarece periodic oferim cupoane de reducere clienților fideli sau vă înștiințăm în legătură cu cele mai noi produse.
 
5. Care sunt modalitaţile de livrare?
 
Pentru livrari in tara: Curier rapid - 21.55 lei pt taxele de transport ramburs. Sau 15 lei daca plata este efectuata cu cardul. Coletul ajunge la usa ta.

6. Care sunt modalitățile de plată?

Pentru oricare dintre cele patru modalități, plata se poate efectua astfel:

1. Card online;
2. Plată numerar la curier;
3. Plată cu paypal;

Nu se pot efectua plăți cu cardul la curier.

 
7. Produsul comandat nu este ceea ce mi-am dorit. Îl pot returna?
 
Dacă produsul nu este după cum te-ai așteptat, te rugăm să ne scrii pe adresa contact@felicitystore.ro Te vom contacta în cel mai scurt timp. Noi îţi dăm banii înapoi sau îl putem schimba cu un alt produs – rămâne la alegerea ta. 🙂 Poti citi mai multe despre retur aici.

Potrivit legii OUG 34/2014 nu se pot returna acele produse executate dupa specificatiile tale. Altfel spus, bijuteriile/ accesoriile personalizate realizate la comanda nu se pot returna.
 
8. Ce se întâmplă cu datele mele personale? Acestea rămân în confidențialitate?
 
Datele personale, începând de la nume, adresă e-mail, adresă domiciliu, etc, toate rămân sub deplină confidențialitate.
 
9. Când se trimit coletele?
 
Coletele se trimit la 1 – 5 zile lucratoare după plasarea comenzii în funcție de numărul de comenzi primite și complexitatea produsului în cazul în care acesta nu e pe stoc. În cazul în care este o  comanda urgentă, coletul se poate trimite în aceeaşi zi doar daca produsul este finalizat si comanda a fost confirmată până la ora 12:00. Sunt cazuri în care anumite produse personalizate pot lua și până la 15 zile lucratoare pentru finalizare. Acest detaliu îl găsești în descrierea produsului dacă este cazul.

Atenţie! Comenzile plasate vineri sau în weekend vor fi onorate incepand de luni.

10. Împachetarea produselor

Îți sugeram sa achizitionati cu încredere noua cutiuță de bijuterii pentru cadou.
Aceasta va fi împachetată într-o folie cu bule pentru protectie, apoi intr-o cutie in triplu strat.
 
Alte informaţii:
 
Te rugăm ca înainte de a plasa comanda, să verifici descrierile produselor pentru a te asigura că ceea ce comanzi este pe placul tău. Culorile pot fi diferite în funcţie de setările monitorului pe care îl foloseşti.
- Din momentul în care coletele pleacă de la noi, este posibil să ajungă în 1-3 zile lucrătoare. Momentele mai aglomerate ale anului: Crăciun, Mărțișor, 8 Martie, Black Friday sau sărbătorile legale pot avea drept repercursiuni întârzierea coletelor.
 
Pentru orice neclaritate, te rugăm să ne contactezi aici.