Intrebari Frecvente - Felicity Store
Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creeaza Cont
×
7 idei de aur pentru depozitarea bijuteriilor
Descarca GRATUIT eBook-ul si afla cele mai inedite idei despre cum sa iti pastrezi eficient in timp bijuteriile! 

Nume
E-mail
×
Castiga un ebook
Buna!
Trimite acum comanda si primesti GRATUIT:
Ghidul complet despre curatarea bijuteriilor
Finalizeaza comanda
×
Sigur doriti sa stergeti produsul selectat?


×
Cosul meu (0)
Cosul meu
Cosul este gol.
 
 

Intrebari Frecvente

Aici avem raspunsul pentru întrebările tale legate de bijuteriile și accesoriile pe cate ți le oferim, modalități de comandă, plată și livrare și alte întrebari frecvente

1. Ce sunt si ce nu sunt bijuteriile Felicity Store?

Bijuteriile Felicity Store sunt bijuterii de sezon, menite să bucure ochii și sufletul. Sunt bijuterii meșterite de mână cu mare drag în atelierul nostru din Cluj, unde te invităm să ne faci o vizită când ai timp. Multe dintre bijuterii se pot și personaliza pe comandă după bunul plac, mai ales că ne plac provocările.
Bijuteriile noastre nu se pretează pentru verighete sau inele de logodna deoarece nu lucrăm cu aur sau alte metale prețioase.
Singurul metal prețios pe care îl folosim este argintul 925, pentru care oferim si certificat de garanție pentru 6 luni de la achiziționare.

2. Aveți un magazin fizic?
 
Bijuteriile noastre se pot achiziționa fizic de la atelierul nostru din Cluj-Napoca, de luni până vineri, între orele 8:00 – 16:00. Pentru orice informatie suplimentară, nu ezitați să ne contactați: 0742575448. Adresa atelierului: Pta. M.Viteazu, nr. 3- 4, et.1, ap.4. Ne găseşti şi pe facebook unde te aşteptăm să ne urmăreşti deoarece postăm mereu noutăți.
 
3. Există o sumă minimă pentru efectuarea unei comenzi?
 
Nu există comandă minimă pe site-ul nostru. 🙂
Noi creăm aceste produse cu mult drag şi am făcut mii de clienţi mulţumiţi până acum. Vrem ca şi tu să fii unul dintre aceştia şi nu te vom îngrădi prin a-ţi pune o sumă minimă per comandă.
 
4. Trebuie să mă înregistrez dacă vreau sa fac o comandă?
 
Nu, nu este necesar să te înregistrezi atât timp cât completezi adresa de livrare și alegi modul de plată. Dar ar fi în avantajul tău dacă o faci, deoarece periodic oferim cupoane de reducere clienților fideli sau vă înștiințăm în legătură cu cele mai noi produse.
 
5. Care sunt modalitaţile de livrare?
 
a. Pentru Cluj-Napoca, ridicarea comenzii se poate face şi direct de la atelierul nostru. +0 lei taxe, în intervalul orar 8:00 -16:00 de Luni până Vineri (nu este obligatoriu).
 
b. Prin Urgent Cargus, ceea ce înseamnă plus 15 lei pt taxele de transport, pe lângă produse (coletul ajunge la uşă).
 
c. Prin DPD, ceea ce înseamnă plus 12 lei pt taxele de transport, pe lângă produse (coletul ajunge la uşă).

d. Collect shop Urgent Cargus - 15 lei pt taxele de transport. Prin această modalitate optezi pentru trimiterea coletului tău la un punct de ridicare colete pe care îl vei găsi pe harta - ideal daca nu ești toată ziua acasă și dorești să ridici coletul dintr-un punct de colectare oferit de Urgent Cargus.

6. Care sunt modalitățile de plată?

Pentru oricare dintre cele patru modalități, plata se poate efectua astfel:

1. Card online;
2. Plată numerar la curier sau atelier în funcție de modalitatea aleasă;
3. Plată cu paypal;

Nu se pot efectua plăți cu cardul la curier.

7. În prezent pentru comenzile de peste 150 RON transportul este gratuit prin oricare dintre cei doi curieri disponibili.
 
8. Produsul comandat nu este ceea ce mi-am dorit. Îl pot returna?
 
Dacă produsul nu este după cum te-ai așteptat, te rugăm să ne lași un mesaj privat. Te vom contacta în cel mai scurt timp. Ba mai mult, ne poţi suna la numărul: 0742575448. Noi îţi dăm banii înapoi sau îl putem schimba cu un alt produs – rămâne la alegerea ta. 🙂 Poti citi mai multe despre garantia 100% aici.
 
9. Ce se întâmplă cu datele mele personale? Acestea rămân în confidențialitate?
 
Datele personale, începând de la nume, adresă e-mail, adresă domiciliu, etc, toate rămân sub deplină confidențialitate.
 
10. Când se trimit coletele?
 
Coletele se trimit la 1 – 3 zile lucratoare după plasarea comenzii în funcție de numărul de comenzi primite. Coletele se trimit doar dacă acestea au fost confirmate. În cazul în care este o  comanda urgentă, coletul se poate trimite în aceeaşi zi doar daca produsul este finalizat si comanda a fost confirmată până la ora 15:00. Sunt cazuri în care anumite produse personalizate pot lua și până la 15 zile lucratoare pentru finalizare. Acest detaliu îl găsești în descrierea produsului dacă este cazul.

Atenţie! Comenzile plasate vineri sau în weekend vor fi onorate incepand de luni.

11. Împachetarea produselor

Împachetarea produselor se va face individuală doar dacă optezi pentru acest lucru în momentul plasării comenzii pe site, prin selectarea bifei "Doresc împachetare cadou pentru fiecare produs". Împachetarea individuală se referă la cutiuțe pentru fiecare produs în parte, nu la colete diferite. În cazul în care nu selectezi această opțiunea de împachetare individuală, produsele vor fi trimise impachetate în aceeasi cutiuță, prilej perfect pentru a ajuta mediul. 
 
Alte informaţii:
 
Te rugăm ca înainte de a plasa comanda, să verifici descrierile produselor pentru a te asigura că ceea ce comanzi este pe placul tău. Culorile pot fi diferite în funcţie de setările monitorului pe care îl foloseşti.
- Din momentul în care coletele pleacă de la noi, este posibil să ajungă în 1-3 zile lucrătoare. Momentele mai aglomerate ale anului: Crăciun, Mărțișor, 8 Martie, Black Friday sau sărbătorile legale pot avea drept repercursiuni întârzierea coletelor.
 
Pentru orice neclaritate, te rugăm să ne contactezi aici.