Intrebari Frecvente
Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
7 idei de aur pentru depozitarea bijuteriilor
Descarca GRATUIT eBook-ul si afla cele mai inedite idei despre cum sa iti pastrezi eficient in timp bijuteriile! 

Nume
E-mail
×
Sigur doriti sa stergeti produsul selectat?


×
Cosul meu (0)
Cosul meu
Cosul este gol.
 
 

Intrebari Frecvente

1. Aveți un magazin fizic?
 
Bijuteriile noastre se pot achizitiona fizic de la atelierul nostru din Cluj-Napoca, de luni până vineri, între orele 8:00 – 16:00. Pentru orice informatie suplimentara, nu ezitati sa ne contactati: 0742575448. Adresa atelierului: Pta. M.Viteazu, nr. 3- 4, et.1, ap.4. Ne găseşti şi pe facebook unde te aşteptăm să ne urmăreşti deoarece postam mereu noutati.
 
2. Există o sumă minimă pentru efectuarea unei comenzi?
 
Nu există comandă minimă pe site-ul nostru. 🙂
 
Noi creăm aceste produse cu mult drag şi am făcut sute de clienţi mulţumiţi până acum. Vrem ca şi tu să fii unul dintre aceştia şi nu te vom îngrădi prin a-ţi pune o sumă minimă per comandă.
 
3. Trebuie să mă înregistrez dacă vreau sa fac o comandă?
 
Nu, nu este necesar să te înregistrezi atât timp cât completezi adresa de livrare și alegi modul de plată. Dar ar fi în avantajul tău dacă o faci, deoarece periodic oferim cupoane de reducere clienților fideli.
 
4. Care sunt modalitaţile de livrare?
 
a. Pentru Cluj-Napoca, ridicarea comenzii se poate face şi direct de la atelierul nostru. +0 lei taxe. (nu este obligatoriu).
 
b. Prin Urgent Cargus livrare în 24/48 ore (plată la curier), ceea ce înseamnă plus 15 lei pt taxele de transport, pe lângă produse (coletul ajunge la uşă).
 
c. Prin DPD livrare în 24/48 ore (plată la curier), ceea ce înseamnă plus 12 lei pt taxele de transport, pe lângă produse (coletul ajunge la uşă).
 
5. Produsul comandat nu este ceea ce mi-am dorit. Îl pot returna?
 
Dacă produsul nu este după cum te-ai așteptat, te rugăm să ne lași un mesaj. Te vom contacta în cel mai scurt timp. Ba mai mult, ne poţi suna la numărul: 0742575448. Noi îţi dăm banii înapoi sau îl putem schimba cu un alt produs – rămâne la alegerea ta. 🙂
 
6. Există o garanție a produselor?
 
Desigur. Noi garantăm pentru accesoriile noastre, motiv pentru care îţi stăm la dispoziţie. În cazul în care nu eşti mulţumit de ceea ce ai primit/ achiziţionat, te aşteptăm să ne contactezi la numărul de telefon 0742 575 448 sau să ne scrii un mesaj aici.
 
7. Ce se întâmplă cu datele mele personale? Acestea rămân în confidențialitate?
 
Datele personale, începând de la nume, adresă e-mail, adresă domiciliu, etc, toate rămân sub deplină confidențialitate.
 
8. Când se trimit coletele?
 
Coletele se trimit la 1 – 3 zile lucratoare după plasarea comenzii. Coletele se trimit doar dacă acestea au fost confirmate telefonic. În cazul în care este o  comanda urgentă, coletul se poate trimite în aceeaşi zi doar daca produsul este finalizat si comanda a fost confirmata pana la ora 15:00. Sunt cazuri in care anumite produse personalizate pot lua si pana la 15 zile lucratoare pentru finalizare. Atenţie! Comenzile plasate vineri sau în weekend vor fi onorate incepand de luni.
 
Alte informaţii:
 
Te rugăm ca înainte de a plasa comanda să verifici descrierile produselor pentru a te asigura că ceea ce comanzi este pe placul tău. Culorile pot fi diferite în funcţie de setările monitorului pe care îl foloseşti.
 
Pentru orice neclaritate, te rugăm să ne contactezi.