Întrebări frecvente

1. Aveți un magazin fizic?

Un magazin dedicat încă nu avem, dar  dacă doriţi să vizualizaţi toate bijuteriile, sau să le cumpăraţi direct, ne puteţi face o vizită la atelierul din Cluj-Napoca, de luni până vineri, între orele 8:00 – 16:00. Pentru orice informatie suplimentara, nu ezitati sa ne contactati: 0742575448. Adresa atelierului: Pta. M.Viteazu, nr. 3- 4, et.1, ap.4. Ne găseşti şi pe facebook unde te aşteptăm să ne urmăreşti, mai ales că foarte des avem concursuri în desfăşurare.

2. Există o sumă minimă pentru efectuarea unei comenzi?

Nu există comandă minimă pe site-ul nostru. 🙂

Noi creăm aceste produse cu mult drag şi am făcut sute de clienţi mulţumiţi până acum. Vrem ca şi tu să fii unul dintre aceştia şi nu te vom îngrădi prin a-ţi pune o sumă minimă per comandă.

3. Trebuie să mă înregistrez dacă vreau sa fac o comandă?

Nu, nu este necesar să te înregistrezi atât timp cât completezi adresa de livrare și alegi modul de plată. Dar ar fi în avantajul tău dacă o faci, deoarece periodic oferim cupoane de reducere clienților fideli.

4. Care sunt modalitaţile de livrare?

a. Pentru Cluj-Napoca, ridicarea comenzii se poate face şi direct de la atelierul nostru. +0 lei taxe. (nu este obligatoriu).

b. Prin Urgent Cargus livrare în 24/48 ore (plată la curier), ceea ce înseamnă plus 15 lei pt taxele de transport, pe lângă produse (coletul ajunge la uşă).

c. Prin DPD livrare în 24/48 ore (plată la curier), ceea ce înseamnă plus 12 lei pt taxele de transport, pe lângă produse (coletul ajunge la uşă).

5. Produsul comandat nu este ceea ce mi-am dorit. Îl pot returna?

Dacă produsul nu este după cum te-ai așteptat, te rugăm să ne lași un mesaj. Te vom contacta în cel mai scurt timp. Ba mai mult, ne poţi suna la numărul: 0742575448. Noi îţi dăm banii înapoi pe produsele comandate sau îl putem schimba cu un alt produs – rămâne la alegerea ta. 🙂

6. Există o garanție a produselor?

Desigur. Noi garantăm pentru accesoriile noastre, motiv pentru care îţi stăm la dispoziţie. În cazul în care nu eşti mulţumit de ceea ce ai primit/ achiziţionat, te aşteptăm să ne contactezi la numărul de telefon 0742 575 448 sau să ne scrii un mesaj aici.

7. Ce se întâmplă cu datele mele personale? Acestea rămân în confidențialitate?

Datele personale, începând de la nume, adresă e-mail, adresă domiciliu, etc, toate rămân sub deplină confidențialitate.
8. Când se trimit coletele?

Coletele se trimit la 1 – 3 zile lucratoare după plasarea comenzii. Coletele se trimit doar dacă acestea au fost confirmate telefonic. În cazul în care este o  comanda urgentă, coletul se poate trimite în aceeaşi zi doar daca produsul este finalizat si comanda a fost confirmata pana la ora 15:00. Sunt cazuri in care anumite produse personalizate pot lua si pana la 15 zile lucratoare pentru finalizare. Atenţie! Comenzile plasate vineri sau în weekend vor fi onorate incepand de luni.

Alte informaţii:

Te rugăm ca înainte de a plasa comanda să verifici descrierile produselor pentru a te asigura că ceea ce comanzi este pe placul tău. Culorile pot fi diferite în funcţie de setările monitorului pe care îl foloseşti.

Pentru orice neclaritate, te rugăm să ne contactezi.

 

 

Pentru ca noi credem în produsele noastre 100%, oferim ceea ce se numeşte – Garanţia 100%! Ce înseamnă asta?

1Garanţia 60 de zile:

Noi ne dăm silinţa ca produsele noastre să fie făcute ca la carte, dar în cazul în care produsul se deteriorează în 60 de zile de la achiziţionarea acestuia, noi vom suporta cheltuielile de transport şi îţi vom repara în mod gratuit produsul – va rugam sa ne sunati inainte de a face returul pentru a stabili toate detaliile.

2. Garanţia calităţii:

În cazul în care produsul nu coincide cu aşteptările tale, ai la dispoziţie 30 de zile pentru a schimba produsul sau poţi opta pentru a primi banii înapoi. Produsul nu trebuie să fie deteriorat sau să prezinte urme de uzură. Cheltuielile de transport se suporta de catre client – va rugam sa ne sunati inainte de a face returul pentru a stabili toate detaliile.

3. Garanţia satisfacţiei:

Returnarea produsului se poate face în 30 de zile, oricare ar fi motivul pentru care o faci. Banii îţi vor fi returnaţi prin transfer bancar in termen de 10 zile lucratoare. Te rugam sa citesti cu atentie descrierea fiecarui produs inainte de a plasa comanda. Produsul nu trebuie sa fie deteriorat sau să prezinte urme de uzura. Cheltuielile de transport se suporta de catre client – va rugam sa ne sunati inainte de a face returul pentru a stabili toate detaliile.

4. Garanţia pentru livrare:

În cazul în care, la tine vor ajunge produsele deteriorate, noi îţi schimbăm produsul sau îţi trimitem banii înapoi pentru acestea. Important este să fim anunţaţi pentru a lua măsurile de rigoare. In cazul acesta, cheltuielile de transport vor fi suportate de noi – va rugam sa ne sunati inainte de a face returul pentru a stabili toate detaliile.

5. Garanţia pentru livrare la timp:,

În cazul în care curierul nu ajunge la tine în timpul precizat, noi îţi oferim 20% reducere la următoarea comandă. Indiferent că nu ţine de noi acest lucru, noi vrem să te ştim mulţumit.

6. Consiliere gratuită

Ai nevoie de un sfat? Vrei o părere despre cum să alegi un cadou cuiva? Noi îţi stăm la dispoziţie! Scrie-ne pe adresa de e-mail: contact@felicitystore.ro.

 

Returnarea produselor personalizate

Ordonanta Guvernului nr 34/2014, Art. 16, precizeaza: „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9 – 15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
[…]
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;” Prin urmare, produsele personalizate nu se pot returna.